13 oktober 2009

Skryta om någons stora kuk?(metaforiskt)

En sak hände mig idag, en sak händer mig då och som bara gör mig så jävla irriterad och det är hur vissa personer skryter för en annan, så som för en vän. Typ säga hur duktig den personen är, eller hur cool personen är, eller vad den personen har köpt för något som ska vara sååååå jävla märkvärdigt!

Det är kanske okej om man är 5år gammal o säger att hans vän Johan har fått en minibike eller något, men när det gäller vuxna män som gör det, så är det fan i mig patetiskt! Det är verkligen som att personen säger vilken stor kuk sin vän har och skryter hur den kan penetrera allt o alla, men frågan lyder därefter, vad fan har du för relevans till din väns stora kuk? Är det DU som blir knullad av den nu eller vad?! Meningslöst säger jag bara, speciellt när denna personen som har en sån stor kuk, metaforiskt talat, är en person som bor med tre killar och inte bidrar något till hushållet, när var det sist du städade köket? när var det sist du städade badrummet? när var det sist du gjorde något för att hålla hushållet igång?!

Jag kanske är bitter nu, kanske är det för att någon person skryter om vilken stor kuk en vän har som då är värt skit för mig! Om vännen vill berätta det till mig så gör han det, men tills dess så skiter jag i det. Det är ibland fel o skryta om att man har något, men ännu mer fel är det när man skryter åt någon!

So what om han köpt en projekter, har har fan i mig inte råd att hjälpa annars, men en jävla projekter har han råd med, men gud! JAG BRYR MIG INTE OM DET!

Orkar inte mer.....peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar